Opakowanie jest przede wszystkim opakowaniem dla produktu. Opakowanie gwarantuje integralność produktu w całym łańcuchu dostaw. Musi on zapewniać niezbędny poziom ochrony.

Pełni ona rolę nośnika informacji. Wpływa na chęci konsumentów, na przykład w zakresie zachowań zakupowych. Funkcje opakowań są bardzo zróżnicowane. A wymagania klientów są nieskończone (zobacz także: materiały reklamowe). Projektowanie opakowań wymaga opracowania skutecznej koncepcji. Jakość projektu i stworzenia opakowania produktu jest ważnym elementem sukcesu marketingowego. Opakowanie jest w pewnym sensie znakiem rozpoznawczym produktu na półce sklepowej. Dodatkowo, opakowanie stanowi jeden z najważniejszych momentów kontaktu z klientem.
Schemat graficzny etykiety
Projekt etykiety produktu, dostosowany do marki i produktu, ma zasadnicze znaczenie w określeniu właściwego postrzegania produktu i marki – i musi to zrobić szybko, aby nie tylko przyciągnąć, niemniej jednak i utrzymać uwagę nabywców. Projekt etykiety produktu może przyczynić się do sukcesu albo porażki marki, w zależności od materiału, z którego jest wykonana (zobacz także: dodatkowe informacje o agencji reklamowej i materiałach reklamowych). Co więcej materiały etykietowe mogą pomóc w rozszerzeniu przesłania marki – przykładowo zaangażowania w zrównoważony rozwój – dzięki zastosowaniu ekologicznych i nadających się do recyklingu materiałów etykietowych. Różnica między dobrym a rewelacyjnym projektem etykiety produktu tkwi w elementach wizualnych. Przyciągnij uwagę kupującego za pomocą wyrazistej ikony, jasnej palety kolorów albo wręcz powtarzającego się wzoru – czegoś, co od razu przyciąga uwagę i przyciąga wzrok.

Więcej informacji na stronie: https://www.iveno.pl/kalendarz-ksiazkowy-tygodniowy-a5-wieczny

Reklama firmy