Portfolio jest najistotniejsze, ponieważ jeśli świadczy się określone usługi to powinno się liczyć się z tym, że klient woli wiedzieć w jaki sposób dana osoba je świadczy. Na większości stron internetowych, gdzie ktoś świadczy usługi jest zakładka projekty graficzne. Klient może ją przejrzeć, zaznajomić się z nią i jest zadowolony o ile widzi, że portfolio jest bardzo dobre. Ma wówczas świadomość, że jest to firma z której usług warto jest korzystać i że jest ona godna zainteresowania. Przygotowanie portfolio dla świadczącego usługi powinno być bardzo z dużą uwagą zrobione. Nie jest tak, że wstawia się obojętnie co. W nim w ogromnej liczbie przypadków są najlepsze prace. W współzależności w jakiej branży się pracuje takie powinni być. Jeśli jest to działalność reklamowa, to powinno zawierać przykładowe reklamy. Dobrze by były wszystkie rodzaje, bo klient lubi sprawdzić jak również co się wytwarza. Woli mieć pełną wiedzę, przed skorzystaniem. Trudno się dziwić, jak zleca się określoną usługę, często kosztowną to woli się mieć gwarancję, że wszytko jest w porządku. Całkiem inaczej być nie może, ponieważ o ile są jakiekolwiek uwagi to potencjalny klient uda się w inne miejsce. Zdarza się, że a dodatkowo co jest w portfolio klient pragnie ujrzeć coś jeszcze. Prosi więc o jakieś dodatkowe prace, bo pragnie się zapoznać jeszcze z czymś, gdyż waha się czy preferuje z usług korzystać. Posiadacz ma możliwość, ale nie musi pokazywać. Częściej pokazuje, bo wszystkie wykonane prace są swoistą reklamą, dlatego preferuje je zilustrować, wyjątkowo te realizowane dla większych firm i prestiżowe. Każda firma, szczególnie duża ma takie, zatem bardzo chętnie się tym chwali. Zależy w końcu każdemu na klientach, nawet zlecających małe usługi. Im więcej nabywców, tym firma dużo lepiej prosperuje. Powinno się zatem walczyć o każdego klienta i starać się zainteresować własną ofertą. W obliczu wysokiej konkurencji jest to skomplikowane, ale nie niemożliwe.

Czy fotografia reklamowa jest trudna?