Wielu ludzi zastanawia się na tym czy pozycjonowanie ma jakąś alternatywę. Wielu fachowców twierdzi, że tak – twierdzą, że jest nim AdWords. Ja jednakże twierdzę, że pozycjonowanie jest całkiem czymś innym i AdWords samo w sobie nie stanowi rozwiązania kłopotu braku pozycjonowania w firmie. Już tłumaczę dlaczego.

Otóż pozycjonowanie jest działaniami, które posiada na celu odnalezienie drogi do klienta poprzez naturalne odnajdywania. Jednak AdWords jest typem reklamy CPC czy płatności za klik, a z całkowitą czyli stu procentową pewnością w jaki sposób się domyślasz pozycjonowanie jest całkowitym zaprzeczeniem płatności za klik. Do tego istnieje bardzo duża grupa użytkowników, którzy w sposób negatywny podchodzą do jakichkolwiek form reklamy. Możesz powiedzieć, że pozycjonowanie stron to też forma marketingu i ja się z Tobą zgodzę. Natomiast zwyczajni użytkownicy internetu tak tego nie odbierają. Dla nich naturalne wyniki odnajdywania to świętość w której nie są wstanie dostrzec ingerencji marketingowca a w tym przypadku pozycjonera. Użytkownik uważa, że algorytm wyszukiwarki przedstawił mu najlepsze firmy czy też sklepy dla jego zapytania. Stąd także konwersja z wyników naturalnych niekiedy wielokrotnie przewyższa tą z reklam typu CPC. Sprawdź nasz Polski katalog firm który daje Tobie sposobność właściwego zaprezentowania swojej firmy w sieci.

Czy pozycjonowanie ma alternatywę?
Tagged on: