Coraz więcej firm inwestuje w gadżety reklamowe, czyli personalizowane upominki wręczane pracownikom firmy, klientom a także partnerom biznesowym. Głównie taki upominek to miły gest, który wywołuje pozytywną reakcję u osoby obdarowanej, a więc buduje wytrzymałe relacje. Bez wątpienia dobre relacje z partnerami biznesowymi, jak również budowanie więzi z klientami jest istotnym elementem sukcesu handlowego firmy.

Nie jest zatem zaskoczeniem, że przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po gadżety reklamowe, tj. notes reklamowy.
Kalendarz dla klienta – na co zwrócić uwagę?
Kalendarze biznesowe powinny odróżniać się przede wszystkim solidnym wykończeniem a także wysoką jakością wykorzystanych materiałów. Warto mieć na uwadze, że są to gadżety, które mają nas promować, a zatem przedstawiać w jak najkorzystniejszym świetle. Właśnie dlatego warto korzystać z usług specjalistycznych firm, które oferują kompleksowe usługi w zakresie projektowania oraz wykonawstwa kalendarzy reklamowych, takich jak kalendarze plakatowe czy planszowe. Warto pamiętać, że kalendarz który pełni rolę gadżetu reklamowego, musi zawierać treści reklamowe, tj. logotypy, coraz częściej stosuje się też zdjęcia pokazujące firmę w zyskownym świetle. Przy tym, warto używać dodatki, takie jak kolorowe tasiemki z nadrukami, wklejki reklamowe czy tłoczenie znaku albo grawerowanie logo. Zwłaszcza kalendarze książkowe dają ogromne sposobów personalizacji, dzięki  czemu możemy podnieść wartość wizualną kalendarza, jak również wzmocnić przekaz marketingowy.

Sprawdź: https://www.whiteart.pl/stojace-kalendarze-biurkowe

Kalendarze reklamowe – jaki rodzaj wybrać?