Od paru lat możemy zaobserwować znaczący wzrost zainteresowania grami komputerowymi, strategiami, strzelankami i produkcjami typowo RPG online, może to być skutkiem zwiększeniem liczby abonamentów Internetu albo zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od paru lat zostały popularne w Europie, niemniej jednak teraz ogarnęły swym zasięgiem wszelkie państwa.

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wtedy to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a przede wszystkim widzieć obecność kilku postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG poza nas nie było żywego ducha.
Z całą pewnością Stany Zjednoczone maja duży wkład w gry MMORPG, to obecnie podstawowy producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo oraz World of Warcraft.
Nasz zachodni sąsiad, Niemcy także stara się swych sił na rynku gier, z marnym skutkiem. Wydawnictwa GameForge , a ponadto BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego albo Chińskiego. Warto wspomnieć że w Polsce także powstają niewiele znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis , a ponadto Stick World. Kto aby pomyślał że polscy koderzy oprogramowania będą w stanie tworzyć gry online? A jednakże nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami ale to nic złego, w każdej sytuacji są o krok do przodu przed wszystkimi. Bardzo trudno żeby kraj gdzie 90% społeczeństwa ma dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią oczekiwania konsumentów, w przeciwnym przypadku nadal będziemy korzystać z platformy PC.

Od kilku lat możemy zauważyć znaczy wzrost zainteresowania grami MMORPG, może to byś spowodowane zwiększeniem liczby abonamentów Internetu lub zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od paru lat zostały popularne w Europie, ale aktualnie ogarnęły swym zasięgiem wszelkie państwa.

 

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wtedy to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a głównie widzieć obecność kilku postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG poza nas nie było żywego ducha.

Oczywiście Stany Zjednoczone maja duży wkład w gry MMORPG, to właśnie kluczowy producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo , a dodatkowo World of Warcraft.

Nasz zachodni sąsiad, Niemcy również usiłuje swych sił na rynku gier, z marnym wynikiem – tam przede wszystkim na czołowych pozycjach stoją gry strategiczne i strzelanki. Wydawnictwa GameForge oraz BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego albo Chińskiego. Warto pamiętać że w Polsce też powstają mało znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis , a oprócz tego Stick World. Kto ażeby pomyślał że polscy programiści będą w stanie generować gry online? A jednak nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami niemniej jednak to nic złego, za każdym razem są o krok do przodu przed wszystkimi. Niełatwo żeby kraj gdzie 90% społeczeństwa ma dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią nadzieja konsumentów, w innym wypadku nadal będziemy korzystać z platformy PC.

Jakie strategie na pc są godne polecenia
Tagged on: