Wraz z nadejściem dwudziestego wieku na świecie pojawiła się idea demokracji i kapitalizmu, systemów w których człowiek mniej lub bardziej stawał się nieograniczony jeżeli już chodzi o swoją działalność gospodarczą. Doprowadziło to do sytuacji, w której wysoka konkurencja na rynku powodowała, że ciężko było być obecnym. Ciągła rywalizacja i presja pochodząca z otoczenia zrodziła reklamę – panaceum na wszelkie bolączki niewidocznych i niedocenianych. Do tej pory w Polsce i w wielu innych państwach postkomunistycznych, Ci posiadają problem ze zrozumieniem różnicy jaka jest między reklamą a rzetelną informacją. Jedno i drugie informacją jest, zdarza się, że natomiast reklama jest realnym dezinformacją. Nie raz już się zdarzyło bowiem, że wszyscy ludzie projektujący reklamy świadomie wprowadzali w błąd konsumentów. Motorem tego typu procederu od w każdym momencie był zysk. Rewolucja w reklamie dokonała się w czasach rywalizacji między Renault a Citroenem. Zarówno jeden i drugi starał się wyprzeć z rynku tego drugiego, czego efektem był tak zwany wyścig stulecia. Pomysłów nie brakowało ani z jednej ani z drugiej strony, choćby to Renault był znacznie bardziej oryginalny. Dość przypomnieć chociażby o reklamie w powietrzu czy podświetleniu milionami lampek wieży Eiffla. Dziś Projektowanie graficzne to podstawa dla każdej osoby biznesmena, który koncepcji poważnie o tym co robi. Dla przykładu ciężko wyobrazić sobie otworzenie kolejnego już sklepu ogrodniczego pod Warszawą bez zdecydowanego uderzenia w rynek kampanią reklamową. Klienci pomimo rosnącego braku zaufania do reklam, wciąż muszą chociażby o nas usłyszeć. Kilka metod umożliwia na osiągnięcie celu, jednak nie każda jest już tak skuteczna w jaki sposób niegdyś. Dla postępowych firm odradzane są już reklamy zamieszczane w prasie, ponieważ w Polsce coraz mniej prasy się czyta. Prócz tego jeśli już dosłownie się skusimy na prasę to nie posiada sensu promować linii perfum dla kobiet w czasopiśmie wędkarskim i na odwrót. Powinieneś oprócz zatrudnienia agencji sami zastanowić się nad tym co właściwie jest misją w naszych działaniach, jakie to skutki pragniemy osiągnąć a czego uniknąć.

odpowiednio zrealizowana reklama produktu – Agencja Kreatywna
Tagged on: